Sabtu, 24 Oktober 2009

KURSUS DALAMAN...

salam..ha..harini ada kursus dalaman kat sekolah aku.ingatkan xkena p rupanya kena p jgk.xper...cari pegalaman.pg td kwn aku suhaila mai ambik kat rumah.km bertolak awai sikit la sbb xsarapan lagi ni..singgah jap p beli kuih kat depan taman tu.karipap,donut,burger.

pastu terus bergerak g sekolah.sampai sana g punchkad dulu..sarapan jap dalam keta takut satgi lapo lak...kursus bermula jam 8.30 pagi.aktiviti pertama adalah senaman pagi.hehehe...ni yg paling lawak sekali.kena senaman ikut rentak lagu.mcm menari la plk...xpe,buatje.

kemudian aktiviti kumpulan plk.kena cari tarikh lahir yg sama la..bulan yg sama la...negeri sama la...hihih,lawak btui nak cari pon.cikgu2 pon dh mcm murid2 la ni...

habis tu buat kumpulan plk.aktiviti ni nk menunjukkan semangat kerjasama antara guru.alhamdulillah kumpulan aku dapat la no1.hihi..pastu kena buat satu rekaan yg tercanggih untuk abad ni.kumpulan aku buat topi minda...ni cadangan cikgu adni la ni.hehe..km semua ikut jer,janji kreatif kan.

hmm...dh habis slot yg pertama.best jgk slot ni.bukan apa dpt megeratkan hubungan sesama guru.dh jadi mcm saudara sendri la plk.

habis dh g makan..pastu masuk makmal komputer lak untuk slot yg kedua.slot yang kedua ni menceritakan tentang zakat harta dan cara nak megiranya...ni khas untuk cikgu yg dh tetap la.yg dah ada slip gaji.aku mana da lagi.baru dapat elaun jer....jd tumpang dgr je la.

habis slot kedua ni g makan thgari..ingatkan ada lg pastu tp dh habis la plk.penatnyer...balik rumahletih trus tido...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan