Isnin, 15 Jun 2009

bercuti...







alhamdulillah...dgn perancangan yg x dirancang aku sekeluarga bercuti di pulau langkawi...
ni tempat yg aku xpernah pergi lgla...kira bersyukur la jgk dapat sampai sini...
kami bertolak ke jeti kuala kedah jam 7.30 pg..sampai je trus ayah g beli tiket..RM23.00 sorang..
pastu trus masuk feri dan bertolak jam 8.00 pg...

bila dok dalam feri ni getar la jgk.bukan apa,aku takut aku mabuk laut je.siap dgn plastik,air,coklat,bam tiger....semua ada.

dlm perjalanan tu ombak x la begitu kuat sgt.cuma kadang kala tu beralun skit jer..pening pon ade dh.tp aku tgk tv je untuk elak pening tu.gambar senario kot...

alhamdulillah selamat sampai sana jam 9.30pg..pastu trus g cari kedai makan sbb kami semua memg x makan lg dari pg td.huhuhu....pas makan trus bertolak g jalan2 kat pekan kuah.beli apa yg patut.cenderamata tu beli skit2 je...bajet kan.

jalan g masjid dan solat zohor di sana...pastu truskan perjalanan untuk ke jeti.jalan kaki je...saja ayah aku kata nak ambik permandangan skit...

sampai jeti g dataran lang untuk tgkap gambo..rugi kalau xtgkap gambo kalau g langkawi ni...dh habis semua trus bertolak balik...xtido sana pon sbb adik aku sekolah.sampai kuala kedah jam 5.30 ptg...balik letih rehat2 je la...

ni ade skit gambo kenangan di pulau langkawi tu...xtau la aku nk g lg ke x.sbb takut jgk naik bot.hihihhi...

1 ulasan: