Sabtu, 23 Mei 2009

huhuhu....

bertemu kembali...hmm...xpa ke aku dok tulis crita2 ni.segan plk kalau ada kawan aku yg kenai dok baca.huhuhu...

xpe la...ni hanya luahan hati je.xbaik plk kan simpan sorang2.stg meletup plk....
YA ALLAH....nape la kadang2 hati ni lemah sgt dgn hasutan syaitan ni.jauhkan la aku drpd godaan syaitan yg sentiasa menghasut anak adam ni....
tetapkan la hati ni ya Allah....jauhkan aku drpd tidak bersyukur atas segala nikmatmu....

kehidupan yg di lalui memg mencabar btui..macam2 dugaan yg Allah bg kan untuk meguji hati hamba-hambanya..ada dugaan senang,sedih,gembira...cuma kita je yg x tahu dan x nak ambik pegajaran dari segala yg Allah bg tu....

Alhamdulillah..aku bersyukur sgt2 sbb aku masih diberi peluang untuk merasai nikmat yg Allah bg tu.bukan semua org yg akan dapat kan..aku jgk bersyukur sbb byk ujian yg aku lalui..itu tandanya Allah x lupa akan hambanya...terima kasih Ya ALLAH kerana beri aku dugaan untuk aku lebih tabah dalam menghadapi kemelut hidup ini....walaupun aku tahu kadang2 aku xmampu nak mghadapinya...

hmm...aku dapat msj dari seseorg yg pernh bertempat di hatiku.nmpaknya dia masih mengharap lg...aku xbalas pon msj dia.lebih baik aku xberhubung dh dgn dia sekrgni.aku pon xnak la bg harapan kt org.harapan yg entah pasti x kan berlaku....aku rasa aku nk jauhkan je drpd insan yg bergelar lelaki ni....tp boleh ke...??????????????????????

tgk brita pasai politik kt perak tu....poning jgk aku tgk.macam2 hal....walaupun aku org kedah tp xsemestinya kita x ambik beratkan.
bg pendapat aku la kan...ni pendpt aku je la.bukan nk sokong mana2 pihak pon....hihihi.
bg aku la kan...lebih baik bt pilihanraya lain kat perak tu.bg rakyat megundi dan pilih sapa yg depa nak jdi menteri besar.bukan apa...dgn cara ni xde la perbalahan antra 2 pihak.btui x..???
sama ada pihak kerajaan ke atau pihak pembangkang ke...x kisah la....
apapon yg berlaku tu...aku harap semua ni cepat selesai la kan...sbb kita semua org melayu...aku takut dgn masalah ni nanti ada pihak lain yg megambil peluang....

borang semua dh isi dh....sijil2 pon aku dh potostat dh.siap dh di sahkan lg..kena prepair awai2 la benda ni kalau x nanti kalut la alamatnya....
baju...hehehe...aku bt sendri tau.punya semngat nk temuduga...baju semua dh siap.tudung pon beli lain wooo....cuma kasut je xbeli pon.pakai je la yg dulu.lgpon masih elok lg kan....

aku dok ngapai karangan arab ni....bukan apa la...korang pon tau2 je la kan.bila dh masuk dlm dewan tmuduga tu lupa habis.kadang2 tu bahasa yg mudah2 pon boleh lupa...
tu yg aku ngapai siap2 tu....mana tau kan kalau aku x tau sgt cmne nk wat tajuk tu,aku karang je la apa yg aku ngapai....nk biar kosong stg xdapat markah la kan.....

eh...alamak...nanti la yer sambung lg.nk g masak jap.hihihi....dok rumah kan besa la tugas yg x dapat nak di larikan oleh kaum wanita.....hehehe.kena pandai masak la...nanti dh kawin suami tu xla makan kat luar je.....huhuhu.

ok,jumpa lg.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan