Selasa, 12 Mei 2009

INILAH HARIKU...

selamat pg,ptg dan malam...untuk catatan hari ni nk cite apa ye.

harini bangun lewat awal skit sbb ada program.nk tau x..?program apa yer...hmmm.ha..harini nak g perlis tgk tempat tmuduga aku tu.kena p tgk awai2 la kan nanti x la kalut sangat.ye la kalau nk p masa hari aku tmuduga tu bt xjumpa tempat tu pening kepala la aku.silap haribulan bukan org yg temuduga aku...tp aku yg kena tmuduga org.hehe....

bertolak dalam kui 9.00 pg.aku p dgn makayah aku ja.kak ngan adik aku xikut.nk kemas rumah katanya...depa tu memg rajin btui la.sapa2 yg nak ambik buat menantu tu boleh la aku tlg rekemenkan.hihi.....

cuaca panas skit harini.nasib baik keta ada hawa dingin.boleh la releks skit kan.

dalam perjalanan tu dapat jgk pemandangan luar ni.al maklum la kan jarang nk p jalan2 jauh pon.tunggu org bawak je la...Subhanallah...cantik btui keindahan yg Allah jadikan ni kan.sejuk mata memandangnye...

lupa nak bwa kamera plk,kalau x boleh la tangkap gambo pemandangan.
hmm...jauh jgk perlis ni.tgh dok jalan2 tu ada polis bt pemeriksaan plk.nasib baik lesen,cukai keta semuanya cukup.hehe....cuma tali pinggang belakang je blum pasang lg.kerajaan bg tempoh 3 tahun,lambat lg le.huhu...

lepas isi minyak kat petronas,ayah p tanya org yg tgah dok buh pam angin.rasanya cikgu sekolah memandu..hmm,nasib baik pakcik tu tau kat mana institut perguruan perlis tu.baik btui pakcik tu siap tlg bwa tunjukkan sekali.Alahmdulillah...dh sampai.besaq jgk institut tu.aku ni dh rasa getaq dan kecut perut semua ada.tu belum hari tmuduga lg tu.hish...hish....cmne la...

sampai rumah trus makan nasi..org dh masak kan jd bedal je la.tgh lapo plk.hehe..
pastu sambil2 baca buku jap untuk tmuduga ni..
ptg plk tgk tv je...cite indon ni best jgk."aqso dan madina".

hmm...rasanya tu je la untuk catatan harini...bt kwan2 yg dh nk imtihan tu stdy molek2 tau.aku kat sini sentiasa mendoakan kejayaan korang semua...insyAllah najah kabir jiddan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan