Rabu, 20 Mei 2009

megimbau kenangan...

hmm....hish nape la bila time2 sunyi ni macam2 ada dalam kepala hotak ni.benda yg lama2 tu dia mai balik..ni pon syaitan jgk yg dok bwa fkiran ni.

nape la susah btui nak lupa seseorg tu ye.nak paksa lupa pon stg sakit kepala plk.so...bt xtahu je la..bukan apa kan.aku ni kalau boleh tu nk lupa je kenangan yg lama2 tu.sesak nafas je kalau dok ingat2 sgt.hehe.....

korang nk tahu ke apa msalahnyer..huhuh.malu la nk cite kt korang.xpe la korang faham2 sendri la yer.balaghah skit.heheh....maklum la madah yg aku minat dulu kan.ha...kawan2 aku yg kat mesir tu depa dh start exam dah.aku kt sini pon berdebar rasanye....aku harap depa semua dapat bt yg terbaik la tahun ni.najah kabir jiddan..........cayok2....aku sentiasa mendoakan kalian semua.jgk aku xlupa buat ahli rumah aku dulu.semoga korang pon dapat mumtaz jiddan tahun ni....

berbalik kat aku...hmm,aku dh dapat nmbor baru dia tu.xsangka btui dia tukar nmbor baru.aku ni jahat sgt ke sampai mcmtu sekali lakunyer...aku try hantar msj.ingatkan dia dh ok dh.tp rupenyer masih marah lg kot...heheh,aku agak2 je la...so..aku xbrani nganto dh msj tu.xbaik kaco org tau.heheh....

apapon aku sentiasa mendokan kejayaan dia di dunia dan akhirat.dia tu idola aku masa kat kolej tu.pandai giler la.mantop jiddan.sekali cakap arab tu...cair btui la.
xpe la...mungkin pasni dia nk wat master plk ke,phd ke....truskan perjuangan...jgn megalah tau.semoga dapat jd seorg pensyarah kuliyah bahasa arab....amin.

dh tinggai xbape hari lg nk tmuduga.aku baca pon xtau la masuk ke x dalam kepala ni.
tawakal je la nanti.yg penting kita berusaha....

buat abg aku yg dok kt mesir tu,dia pon tgk imtihan jgk.ha...wat yg terbaik tau.ko tu dh lama dh dok saner...makayah dh rindu sgt tu.hihi....nak balik tahun ni semngat kena lebih skit la tau.

ok....jumpa lg nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan